fredag 5. februar 2010

Skal tro om dette blir MITT kjøkken?

Fikk foreløpige bilder fra kjøkkentegner`n igår, og dette er noe av resultatet!
Hmm... Hva tenker jeg?
Jo, vil ikke ha svart stein-benkeplate. Vil ha hvit topp. Og definitivt enkle overskap. Ikke det store voldsverket av en svart kloss i hjørnet!
Og vil ha en slik ventilator :
Tror heller ikke jeg vil ha hvitt i hjørnet på underskap!

Vi har en ihuuuge diskusjon pågående..
Min samboer og jeg..
Han vil ha svarte fliser på gulv og svart benkeplate. Jeg vil ha noe lyst kjøkken ja, med en liten touch av tre i, sik som jeg visste tidligere,Christine tegner kjøkken fra biga.
Så spørs det om vi noen gang klarer å  bli enig.. Hvorfor skal mannfolk blande seg inn på akkurat dette området?? Er det ikke vi kvinner som er hus-sjefer!!?
Satser på med litt overtalelse, så skal det nok gå!

HA en suuuuper helg folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar