torsdag 7. januar 2010

Christine tegner kjøkken!!!



Nå har jeg funnet en kjempespennende leverandør på kjøkken, og ikke minst funnet drømmekjøkkenet.
En god mix av hvitt og lyst kjøkken, samtidig som det er litt kontraster ;) Gleder meg til å få forslaget fra Biga.
Nå sitter jeg å tegner egne forslag. Har ikke så altformange muligheter. Blir jo et langt kjøkken på nesten 7 meter langt. Spent.


Dette er virkelig drømmen!!!!


(bildene er lånt hos Biga Concept Norge)


Mobalpa har også en rekke fine kjøkken/bad. Har bare så vidt kjika i katalogen deres. Spennende.


(Bildet er lånt hos Mobapla)
Så da får vi vente å se, hva det blir til.........

(Bildet er lånt hos Mobapla) *venter i spenning*

Flere som bygger helt nytt eller skal pusse opp kjøkken?
Ha en strålende dag alle sammen!!



1 kommentar:

  1. Hei! Takk for koselig melding inne hos meg:) Jeg kjenner ikke så mye til Biga Concept, men selger selv Mobalpakjøkken og kan absolutt anbefale det! Kjempekvalitet, med masse spennende detaljer som ikke alle andre har!
    De har også skuffeinnlegg som standard!
    Om du har noe spørsmål, så ikke nøl med å ta kontakt..

    Lykke til med planleggingen:)

    SvarSlett