tirsdag 5. januar 2010

30 minus og bilen starter ikke

Etter en laaang diskusjon med min samboer om å kjøpe ny bil før huset er ferdig, har jeg egentlig innsett at jeg har tapt kampen om det.
Nå har jeg altså prøvd å prøvd, og vi har begge lyst på ny bil, og trenger større bil, men må vel bare klare oss med denne så lenge vi bygger. Er i grunn greit med en rimeligere bil når vi har byggelånet.



Dette bildet har Oliver (les: 4 år 19.januar) tatt av mamma`n sin på vei ut bilvinduet da bakdørene låste seg og nektet å la seg åpne verken fra innsiden eller utsiden. ( Prøvde å vinne bil i Toyota-konkurransen )
Nå er dørene snart ferdig fixet, og nye håndtak er på. Får håpe at ikke flere skavanker skjer (eller kanskje egentlig så håper jeg jo det?)....

Skulle både i barnehage og på helsestasjonen idag, men ikke ville bilen starte... Så bestemte oss for å ta en hjemme dag, og koset oss på lunsj hos svigermor!

Drømme Drømme (BIL)...... enn så lenge.... <3









Bildet  av Landcruiser v8`ern er lånt hos Toyota Norge <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar