mandag 28. desember 2009

God Jul i Stua

Nå har vi endelig pakket oss opp av alle pakkene (les: julaften), og det nærmer seg nytt år!
Ikke en snøflekk ekstra er komment. Men koselig ute er det, lyst å trivelig- å skikkelig "blåtime" på morran og ettermiddagen! ;)

Oliver er storfornøyd med årets julegaver, og Noah sov seg fint gjennom hele seansen!
Syk som jeg var, med full av feber, klarte jeg å komme meg gjennom dagen, og nesten kvelden- før jeg sovnet på sofaen stappmett og frøs.

Heldigvis i bedre form nå, og nyter stillheten i huset på morran før det brake løs med gutter x3 ...



Er vel på tide å ønske dere alle et Godt Nyttår! 2010
Klem fra Christine & Gutta

1 kommentar:

  1. Så kjekt med nye bloggere. Jo flere jo bedre! Hiver meg inn som følger å følger med deg i 2010. Takk for hyggelige ord på bloggen forresten. Slikt varmer:) Klem fra Elin:)

    SvarSlett